SKRIV INN OG TRYKK ENTER FOR Å SØKE

Ønsker du flere kunder? La de som ikke kjøpte hjelpe deg med salget! (Film)

EBS-3882-1

Det blir stadig viktigere for bedrifter å måle hvor tilfredse eksisterende kundene er for å klare å beholde dem. Men skal du vokse, må du vite hva som skal til for at flere skal velge din bedrift. Vet du egentlig hvorfor potensielle kunder ikke velger dere? Se hvorfor din bedrift bør gjennomføre en analyse av tapte kunder.

Gjennom en analyse av tapte kunder vil bedriften kartlegge den reelle årsaken til at potensielle kunder takker nei til et fremtidig samarbeid. Våre analyser viser at en slik analyse vil sette bedriften i stand til å få flere til å si ja. Kunder som ikke valgte dere som leverandør sitter med verdifull informasjon som vil legge grunnlaget for fremtidig vekst.

Se Leif Ottesen i Euro Business School fortelle om hvordan man kan gjennomføre en slik analyse. I denne filmen deler også Odd Nymark, administrerende direktør i EiendomsMegler 1, hvilke forbedringsområder som ble fremhevet av tapte kunder.

 
 

 

Ønsker du å kartlegge hvorfor kunder velger å takke nei til din bedrift? Ta kontakt med oss – så deler vi gjerne noen gode råd slik at du får en sterk start på 2016.

Scandinavian Technology Institute

Skrevet av: Scandinavian Technology Institute

Scandinavian Technology Institute (STI), tidligere Euro Business School, ble etablert i 1988 med en klar misjon; å hjelpe virksomheter å realisere sitt fulle potensiale – ved hjelp av eksisterende ressurser. Vi utvikler fremtidens bedrifter gjennom innsikt, kunnskap og mestring.